2013. október 3., csütörtök

Prológus - A göndör fürtök mögött


Harry szemszöge:

Hideg szél találkozik a meleg lehelettel. Kimentem a hidegbe, hogy kiszellőztessem a fejem. Csendre és békére volt szükségem. A megszokott környezetem megnyugtat és nekidőlök az egyik koszos sikátorbeli falnak.

Belenyúlok a zsebeimbe, keresem a keserédes lelkiállapotom tárgyát és halványan elmosolyodok, amikor az ujjaim az apró doboz köré fonódnak. Kiveszem az óvatosan becsomagolt dobozt és kiveszek belőle egy szál cigit. Gyorsan kipattintottam az öngyújtót és hagyom, hogy a láng lassan feleméssze a végét. Ahogy a cigi fellángolt, a másik végét a számhoz emeltem és megadtam magam a füst aromájának, ami lassan terjengett a levegőben.

Mély levegőt veszek és kiengedem, hagyom, hogy a füst felhő formájában távozzon a számból. Üldözöm az ajkaimmal, beszívom, majd kiengedem. Behunyom a szemem és kezdek megnyugodni.

Megismételtem ezt a műveletet: beszívtam, majd kifújtam, addig csináltam, amíg a szál el nem égett.

Most már boldognak érzem magam, ledobtam a földre a csikket és addig tapostam, amíg meg nem bizonyosodtam afelől, hogy elaludt.

- Nem én vagyok az aki állítólag cigizik? - megfordultam és Zayn-nel találtam szembe magam, akinek önelégült gúnyos mosoly terült el az arcán.
- B@szd meg Zayn. - válaszoltam csípőből röhögve, közben óvatosan megütöttem az öklömmel.
- Cs*szd meg Haz. - sóhajtott mélyet Zayn mielőtt meggyújtotta a saját cigijét és mélyeket szippantott a bódító szálból.
- Ah. mindegy. Nem úgy néz ki, hogy sokat tudnak most tenni értem. - mondtam neki, közben zsebre tettem a kezem, ahogy általában szoktam, amikor elszeretném rejteni az előző cselekvésem nyomát. Újra nekidőltem a falnak.
- Meg fognak változtatni téged, Haz. Nem szeretik azt, ahogy magaddal bánsz. - fújt ki Zayn egy füstfelhőt a szavaival, közben pedig beszívtam a számomra édes füstöt.
- Nem tudok megváltozni. - vontam egyszerűen vállat, végül kikaptam a kezéből a szálat és egyedül szívtam el a maradékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése